0

Inilah jadinya kalau tak ada benda faedah nak dimuat naik, status menjatuh maruah diri pun sanggup dimuat naik.. Kononnya menganggap orang sekarang ‘open minded’ dan tak kisah, kalau status atau gambar tak senonoh dimuat naik pun..

’Open minded’ lah sangat noh, sampai tak kisah maruah dipijak-pijak macam sampah! Macam minah kat atas tu, cili dia punya ‘tundun’ tu baru tahu! Korang baca jer lah moment bangang yang dimuat naik dia tu.. 

Selamba badak dia jer muat naik moment bangang tu di laman sosial Wechatnya, p*pek gatal pun nak beritahu satu dunia jugak.. Otak masuk air agaknya lepas bangun tidur noh! Kenapa minah tu tak muat naik sekali gambar ‘p*pek tu jer?? Baru lah gempak moment yang dimuat naik tu nanti! Haishh!

Apa nak jadi dengan setengah perempuan sekarang, selamba jer mengeluarkan kata-kata tak senonoh macam tu semata-mata batak perhatian dari orang lain.. Bila dia muat naik moment bangang macam tu, orang lain pun boleh agak tahap mentaliti dia setakat mana.. Betul tak?? Bodoh tu dah sampai tahap kritikal!

Kalau setakat nak tarik perhatian dengan benda bodoh macam tu, lebih baik tak payah hidup lah.. Memalukan mak bapak jer lah, kesian dorang nak hadap perangai buruk korang! Dorang beri didikan baik dan sepenuh kasih sayang kat korang, itu yang korang balas untuk dorang! Dasar anak tak guna! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top