0


Sebelum ni menular satu fenomena di kalangan anak muda di Indonesia yang mana kaum hawa sanggup menghidu bau ketiak teman lelaki, kononnya tu dapat membuktikan ‘cinta yang sejati’.. Itulah trend paling bangang sekali, geli-geleman dan meloyakan tekak jer bau ketiak!

Entah apa punya trend lah, tak boleh blah tu bau ketiak si boyfriend.. Bau ketiak bapak sendiri tak nak pulak, itu barulah membuktikan anak yang taat! Hihihi.. Terbaru muncul pulak satu trend pelik di negara matahari terbit, korang nak tahu tak apa benda tu??

Trend tu pun ada kaitan dengan ketiak jugak, kembang tekak bila memikirkannya.. Baru-baru ni, di Jepun ada satu fenomena pelik yang kini menjadi topik perbualan hangat di kalangan netizen iaitu ‘Onigiri Bawah Ketiak’!

Eiiiuu.. Onigiri tu kan sejenis makanan, boleh pulak dihasilkan dibawak ketiak yang masam.. Huh! Pelik betoiii! Cer korang bayangkan macam mana dorang hasilkan onigiri tu, sanggup ke nak makan??

Miss dengar pun dah rasa kembang dan tak akan pernah cuba! Seorang wartawan perempuan yang dikenali Akiko mencuba menghasilkan ‘Onigiri Bwah Ketiak’ dan kemudiannya bagi pulak rakan lelaki sepejabat untuk cuba merasainya..

Tak boleh blah tu, hasil cubaan tu mendapat pujiaan dan ramai yang mengatakan onigiri yang dihasilkan Akiko sangat ‘wangi’! Haishhh! Tak faham betul lah orang Jepun ni, pengotor!

Miss rasa China dan Jepun, dua negara tu lebih kurang jer kerana suka mencetuskan kepelikan.. Betul tak?? Selain untuk dimakan, onigiri jugak dikatakan akan menjadi sembah..

Kalau menjadi bahan sembah, itu kira okey lah sangat yer.. Ini tidak, sanggup makan makanan yang dihasilkan bawah ketiak orang lain.. Menjijikan! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top