0

Pelakon Tasha Shilla memang tak pernah nak insaf, ingatkan lepas tersebar sekeping gambar Tasha dalam keadaan separuh bogel tak nak lagi berpenampilan seksi.. Rupanya sama je Miss A tengok Tasha ni, dalam industri hiburan Tasha dah pun tak mendapat sambutan netizen..

Tasha popular pun sebab kontroversi murahan, kalau bukan sebab kontroversi rasanya ramai orang tak kenal dengan artis nama Tasha Shilla.. Di bulan yang mulia ini, sekali lagi Tasha dah timbulkan kontroversi murahan dengan muatnaik gambar seksi..

Tasha muatnaik gambar dengan berpakaian dress tanpa lengan dan berseluar panjang.. Tapi, baju yang Tasha pakai ketat melekat di badan sehingga menampakkan susut tubuh badan Tasha.. Terserlah ‘kebesaran tetek’ Tasha untuk dijadikan tontonan umum di bulan Ramadhan..

Ada beberapa komen lucah turut ditinggalkan di ruangan komen, semestinya komen dari lelaki yang geram tengok ‘tetek besar’ Tasha.. Ada juga yang nasihat Tasha untuk jaga aurat jangan berpenampilan seksi di bulan mulia dan bertaubat..

Ramai artis wanita lain sibuk nak menjaga penampilan dan mula bertudung di bulan Ramadhan,Tasha masih lagi boleh nak berpenampilan seksi.. Memang tak hormat betul orang lain yang nak berpuasa ni..

Baru-baru ini, adalah ‘Hari Bapa’ Tasha ada muatnaik video bersama bapanya.. Tunjukkan rasa sayang kat bapanya tu cium pipi sampai ‘tercium’ mulut bapa sendiri.. Sayang sungguh Tasha kat bapanya tu, tahan sabar jelah bapa kat luar sana kalau dapat anak macam ni, seksi gila woi..hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top