1

Sebut saja hukum hudud.... Pasti pemimpin-pemimpin bukan Islam cukup takut dengan undang-undang Islam... Andy pun sampai hairan kenapa pemimpin-pemimpin bukan Islam cukup takut dengan undang-undang Islam.

Bila ditanya mengapa tolak dan bantah undang-undang Islam ni.... Pemimpin-pemimpin bukan Islam memberi alasan yang tak masuk akal dengan mengatakan hukum hudud yang mahu dilaksanakan ini melanggar perlembagaan negara.

Masa bila pula pelaksanaan undang-undang Islam melanggar perlembagaan negara?? Pemimpin-pemimpin bukan Islam tak belajar ke mengenai perlembagaan negara Malaysia?? Islam kan sebagai agama perlembagaan atau bahasa mudahnya agama rasmi negara ni.

Jadi, tang mana yang melanggar perlembagaan Islam jika pelaksanaan undang-undang Islam ini dilaksanakan??? Terang-terang tak ada melanggar mana-mana perlembagaan atau apa-apa undang-undang.

Sudah-sudahlah pemimpin-pemimpin bukan Islam bagi alasan bodoh tu.... Dah muak lah dengar alasan yang tak matang tu... Kalau korang anti Islam tu, terus terang jer lah... Tak payah nak bagi alasan.

Korang cakap je hanya anti hudud tapi tak anti Islam... Tapi apa bezanya anti hudud dengan anti Islam... Hudud tu undang-undang Islam.... Kalau tolak undang-undang Islam, memang terang-terang laa korang anti-Islam.

Tak payahlah korang nak berlakon anti hudud.... Sama je anti hudud dengan anti Islam ni... Korang sebenarnya perlu dengar dahulu mengenai undang-undang Islam ni... Bukan membabi buta je bantah pelaksanaan hukum ni.

Ni penjelasan apa pun tak tahu... Tahu-tahu nak bantah jer.... Macam lah korang tahu apa hukum hudud tu... Kalau tahu pun setakat potong tangan... Potong tangan tu bukannya suka-suka hati jer... Ada syarat-syarat dia... Belajar dulu dengan orang yang tahu mengenai hukum ni... Jangan main serbu je!! - AndyBolat/Utaranews.com

Post a Comment

  1. Klu korang nak perlecehkan hudud, korang sedikitpun tak beri kesan cacat cela kpd Allah swt.

    ReplyDelete

 
Top