1

Inilah jadinya bila kurangnya ilmu di dada, berkata-kata pun seperti tak ada iman jer.. Nak meluah perasaan ke atau apa-apa jer lah di media sosial tu, Miss nasihatkan korang berfikirlah dulu sebelum nak muat naik status atau gambar tu yer..

Fikir sesuai ke tidak nak dimuat naik, jangan main bedal jer! Bukannya apa, takut-takut kena kecam jer! Korang juga yang akan sakit hati bila dikritik dan sekali gus mendapat malu jer nanti, betul tak??

Macam minah di atas tu, meroyan pasal isteri tak boleh curang tapi suami boleh kahwin empat.. Memalukan diri jer! Tak pasal-pasal moment yang dimuat naik di laman sosial Wechatnya tu telah menarik perhatian ramai dan dikritik kaw-kaw..

Yela, perlu ke dia meroyan pasal tu secara terbuka macam tu sekali?? Miss rasa dia pun sudah tahu apa hukumnya seorang isteri melakukan sesuatu tak baik dibelakang suami, dan juga tahu hukum seorang lelaki boleh kahwin empat!

So, Miss rasa tak elok lah dia nak meroyan melebih-lebih dan memalukan diri sendiri jer dengan mengeluarkan moment bangang macam tu di laman sosial..

Miss tahulah sekarang ni semua nak sama rata jer.. Kebanyakan perempuan sekarang nak sama taraf dengan lelaki, tapi takkan dalam bab kahwin pun nak sama sama jugak yer? Betul tak??

Mampu ke satu perempuan nak berkongsi dengan empat lelaki sekali gus?? Korang bayangkan lah sendiri, malas Miss nak panjang lebar ceritakannya.. Haishh! Apa-apa pun, dia perlu ingat, Tuhan lebih adil dan mengetahui kenapa benda-benda macam tu tak dibenarkan!

So, kenapa kita pulak memandai nak pertikaikannya?? Dalam Islam pun telah membenarkan seorang lelaki boleh kahwin empat jika dia berkemampuan dan bertanggungjawab.. - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

  1. Ada org nk petikaikan.....??

    ReplyDelete

 
Top