1

Cer korang perhatikan gambar di atas tu betul-betul dan cari apa yang pelik kat gambar tu?? Siapa yang tak nampak tu, rabun lah.. Dah jelas ditunjukkan, sekali pandang pun dah boleh nampak dengan jelas.. Miss tengok pun rasa malu dan sakit mata jer memandang gambar tu!

Kaki ni pun dah rasa gatal jer nak tendang orang.. Mana tak rasa gatalnya, korang lihat jer lah seluar yang dipakai minah tu! Elok ke?? Seluar tu memang elok rupanya, tapi nampak buruk kalau si pemakai memakai macam tu.. Baik punya minah tu ‘belanja’ bentuk ‘tundun’ dia secara terbuka macam tu yer!

Apa gunanya pakai kalau terserlah apa yang tak patut nampak noh?? Itu dah seperti tak pakai seluar jer! Agaknya minah tu keluar rumah, tak tengok cermin dulu lah.. Yela, pkalau dia tengok cermin, pasti dia tak pakai macam tu.. Betul tak??

Tapi setengah perempuan ada jugak yang membutakan mata kerana sengaja nak ‘belanja’ buat tatapan orang lain.. Macam minah tu lah.., dah tahu seluar tu ketat sampai nampak dia punya bentuk ‘tundun’ tu, tak adanya dia nak pakai baju yang labuh untuk menutup bahagian tu..

Bontot kat belakang tu pun, pasti terserlah jugak.. Baju yang dipakai pun singkat dan muat-muat badan jer.. Nampak sangat minah tu memang sengaja nak ‘belanja’ susuk tubuhnya yang mantop tu..

Miss lihat dia macam berada di stadium seperti ada acara sukan jer.. Mestilah ramai yang ada kat situ, tak kira lelaki atau perempuan..

Bila lelaki memandang dia, mesti tak berkelip mata punya noh.. Mana tidaknya, ‘pemandangan’ menarik ada depan mata.. ‘Rugi’ kalau tak pandang benda yang ditayang percuma macam tu, betul tak??

Miss pun pelik dengan minah tu, macam mana dia boleh ada keyakinan tinggi memakai macam tu? Dia tak rasa malu ke, hah?? Dah lah pakai tudung, merosakkan imej wanita bertudung jer.. Haishhh! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top