0

Ini bodoh dah tahap dewa! Seorang wanita di China dirakam selama membuang air kecil secara terbuka di kawasan awam..

Kat China ni mesti ada jer benda pelik berlaku.. Sebelum ni seorang wanita dirakam baik punya membuang air besar secara terbuka di hadapan stesen kereta api.. Itu lagi lah pengotor, tinggal sisa-sisanya macam tu jer!

Agaknya kat China kekurangan tandas awam agaknya yer?? Itu sebab orang kat sana kalau nak melepaskan ‘hajat’, selamba dorang jer nak melepaskan kat mana-mana pun.. Kat hadapan khalayak ramai pun menjadi..

Macam wanita di atas tu, tanpa segan silu dia melondeh seluar dan kemudiannya duduk bertinggung membuang air kecil.. Dasar pengotor dan memalukan jer!

Apa yang Miss tak faham tu, orang ramai yang berada disekeliling pun just melihat tanpa menegur perbuatan kotor wanita tu..

Apa dorang buat, hanya lah merakam aksi wanita pengotor tu dan kemudiannya menyebar di internet.. Itu jer dorang tahu buat! Dorang memang jenis tak ada perasaan agaknya, rela tempat dorang dikotori dengan najis tu semua..

Mana tidaknya, sebelum ni ada wanita membuang air besar secara terbuka macam tu pun tak ditegur..

Itulah ‘budaya’ orang kat sana yang tidak kisah dan mengambil peduli pasal orang lain.. Dorang hanya lebih suka melihat daripada menegur!

Sebab tu jugak lah, pasangan bercinta kat sana selamba jer melakukan seks secara terbuka kerana tak ada yang menegur.. Speecless betoiii! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top