0

Bila perasaan malu sudah hilang entah kemana dan nafsu menguasai diri, muncul lah golongan tak tahu malu melakukan perbuatan tak senonoh secara terbuka tanpa segan silu.. Lagi ‘kes’ melempiaskan nafsu secara terbuka!

Semakin bertambah lagi lah golongan tak senonoh ni yer.. Geram jer melihat dorang melakukan perbuatan tak senonoh  tu kat mana-mana dorang suka.. Tak kira lah tempat tu dipenuhi orang ramai atau tidak.. Tak adanya dorang pedulikan!

Miss rasa korang mesti ingat lagi sebelum ni seorang lelaki di China melempiaskan nafsu di atas motosikal, betul tak?? Dah banyak benda yang tak bernyawa dijadikan ‘tempat’ untuk melakukan kegiataan tak bermoral tu..

Kali ni seorang wanita pulak dirakam sedang melempiaskan nafsu secara terbuka di sebuah restoran segera di China.. Tapi wanita tu tak menggunakan sebarang benda yang tak bernyawa untuk ‘alat’ dia melempiaskan nafsu..

Korang lihat lah sendiri gambar di atas tu dan faham sendiri macam mana cara dia melempiaskan nafsunya.. Gambar tu dah menunjukkan segalanya, Miss malas nak menceritakan melebih-lebih..

Terasa jijik nak ceritakan perbuatan wanita tu! Selamba badak dia jer berkelakuan tak senonoh macam tu di tempat terbuka dan dihadapan khalayak ramai.. Memalukan golongan wanita jer!

Orangg ramai yang melihat pun, hanya takat melihat dan merakam jer lah.. Tak ada seorang pun yang bangun dan pergi tegur perbuatan wanita tu.. Itulah ‘budaya’ orang kat sana, tak pedulikan hal orangg lain langsung hingga negara dorang ‘dikotori’ dengan orang tak senonoh macam tu! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top