0

Lagi kes isteri potong ‘anu’ suami, kali ni berlaku di Thailand.. Gara-gara menjalinkan hubunga sulit dengan kawan baik isterinya sendiri, seorang lelaki Thailand hampir jer kehilangan kemaluan akibat dikelar isterinya..

Itu makannya! Bermain cinta dengan kawan baik isteri sendiri, bengong betoii! Kawan baik si isteri tu pun, sanggup tikam belakang kawan dia sendiri noh.. Apa punya jenis kawan lah macam tu!

Serangan tu berlaku bila si isteri mendapat tahu si suami curang dengan kawan baiknya sendiri.. Apalagi, si isteri pun mula ‘peracangan’ untuk memberi ‘hukuman’ pada si suami..

Si isteri dikatakan berpura-pura nak melakukan hubungan seks dengan suaminya sebelum mengeluarkan pisau pemotong kotak dan terus mengelar kemaluan lelaki tu.. Lelaki tu yang dikenali sebagai Somchai pun menjerit kesakitan dan terus berlari keluar rumah dengan keadaan bogel..

Miss rasa si isteri sebenarnya tak ada niat nak buat macam tu, perasaan marah dia jer mendorong dia buat macam tu.. Mana tidaknya, dia pun panik selepas dia kelar suaminya punya ‘tut’ dan kemudiannya segera menghubungi ambulans untuk meminta bantuan..

Pasukan perubatan yang datang ke lokasi kejadian meemui Somchai dalam keadaan berlumuran darah duduk di kaki lima kedai.. Korang lihat jer lah keadaan Somchai kat atas tu, dengan satu beg ais diletakkan di celah kangkangnya untuk henti pendarahan..

Bagaimanapun, Somchai dilaporkan stabil walaupun dia kehilangan darah yang banyak.. Si isteri pulak hanya menunggu hukuman undang-undang.. Itulah padahnya kalau main cinta dengan perempuan lain, lebih-lebih dengan kawan baik si isteri pulak.. Memang sengaja cari pasal lah! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top