0

Ada desas-desus mengatakan penyanyi rock Awie bakal mendirikan rumahtangga dengan tunang di hari raya ketiga.. Pernah merahsiakan majlis pertunangan dengan seorang wanita dari media semasa, banyak pihak percaya Awie juga akan merahsiakan majlis nikahnya nanti..

Kebanyakkan artis akan menyambil langkah selamat untuk merahsiakan perkahwinan..Tak mahu terus berteka-teki, Awie telah pun di hubungi untuk mendapat kepastian.. Menurut Awie memang nak mendirikan rumahtangga secepat yang mungkin..

Tapi, disebabkan masih banyak urusan yang perlu diselesaikan.. Awie menafikan akan bernikah di hari raya ketiga.. Menurut Awie segala susah senang dirinya sentiasa bersama media..

Kalau ada berita baik dirinya akan berkahwin Awie sendiri tidak akan sembunyikan dan umumkan tarikh kahwin.. Walaupun dah banyak kali berkahwin dan mempunyai lima orang cahaya mata..

Awie tak sangka masih lagi boleh diterima oleh tunang yang bernama Sharifah Ladyana.. Kalau ikutkan Awie tak mahu ikat tali pertunangan.. Disebabkan atas permintaan Sharifah yang nak rasa pertama kali memegang status tunang..

Awie akur dengan permintaan tunangnya mahu merasai fasa bertunang sebelum bergelar isteri.. Nampaknya bakal isteri Awie adalah seorang wanita yang tak pernah lagi berkahwin.. Buat masa ini Awie masih belum dedahkan lagi tarikh nikah dengan Sharifah.. sama-sama kita tunggu..  MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top