0

Rozana Misbun dedahkan bakal menyambut hari raya Aidilfitri tahun ini bersama anak-anak di bawah jagaannya secara sederhana.. Bekas isteri penyanyi rock Awie maklumkan dirinya hanya menyambut secara sederhana kerana rindukan anaknya yang kini di jaga oleh Awie, Putra Ahmad Merrah..

Rozana hanya lebih belanja pada dua orang anaknya iaitu Putra Ahmad dan Puteri Qasseh.. Tahun ini Rozana membeli tiga pasang baju raya pada anaknya dan hanya nak tengok anaknya gembira menyambut hari raya..

Tapi, Rozana akan rasa lebih gembira raya tahun ini kalau impian dua orang anaknya itu untuk beraya dengan abang mereka yang dipanggil ‘Abang Merrah’ yang di jaga Awie.. Adik-adik Merrah terlalu rindukan abang meraka dan selalu sebut nama ‘abang merrah’..

Rozana maklumkan hampir setahun dia dan anak-anaknya tak dapat jumpa Merrah, kalau dua orang anak-anaknya main bunga api, pasti anak-anaknya akan bertanya tentang ‘Abang Merrah’..

Pencerian antara ibu dan ayah sampai buatkan hubungan antara adik beradik terus terpisah, ibu dan bapa langsung tak mahu berbaik semula untuk kebaikan anak-anak.. Nanti anak-anak dah besar tak kenal siapa abang sendiri sebab ibu bapa tak benarkan berjumpa..

Kalau masing-masing tak suka pun jangan sampai libatkan anak-anak yang tak bersalah.. Dorang ada hak untuk berjumpa dengan ibu dan ayah dorang, bukan sampai hampir setahun lebih simpan anak dari berjumpa adik beradik dorang sendiri.. Sedih kalau ada ibu dan ayah yang tak boleh nak berbaik-baik semula demi anak-anak.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top