0

Inilah ‘fesyen’ yang tak pernah ketinggalan untuk kaum Hawa, ‘fesyen’ ni sentiasa mendapat perhatian dan sering digayakan.. Tak kira lah tua atau muda, kedua-duanya sama sahaja.. Tak ada beza langsung! Harapkan bertudung tapi terserlah segalanya yang tak patut ditayangkan untuk tatapan orang ramai!

Kebanyakkan bertudung sekarang ni pun hanya semata-mata mengikut trend jer, betul tak?? Itu sebab lah dorang tak mementingkan adab pemakaian pakaian yang sempurna untuk menuntup aurat.. Macam minah bertudung kat atas tu, memang manis bila melihat dia bertudung litup macam tu..

Tapi itu lah, tak sedap mata memandang tu bila melihat dari bahagian dada sampai ke bawahnya.. Hanya menyakit mata bagi siapa yang memandangnya! Mana tidaknya, ketat nak mampos pakaian yang dipakai sampai tersembul bentuk nenennya!

Tak malu langsung pakai macam tu, dah serupa 'nangka busuk' berjalan! Suka sangat pakai baju muat-muat badan, sengaja jer nak ‘belanja’ pemandangan ‘menarik’ yang tak patut ditayangkan!

Miss pun tak faham lah dengan pemikiran orang macam minah tu, berkeyakinan tinggi sungguh dorang memakai pakaian macam tu.. Tak malu agaknya menayang susuk tubuh ‘free’ macam tu jer.. Seronok jadi tumpuan terutama lelaki kerana benda tak senonoh macam tu.. Betul-betul batak perhatian dan kata-kata ‘pujian’ lah!

Kalau itulah gaya pemakaian yang digemari, Miss nasihatkan dorang baik bertelanjang jer terus.. Buat apa pakai pakaian kalau dah bertelanjang pun.. Betul tak?? Haishh! Dasar tak tahu malu punya orang! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top