0

Indonesia sekali lagi digemparkan dengan kes pembunuhan seksual mengerikan selepas kisah Eno Farihah yang mati dirogol akibat kemaluannya dirodok cangkul.. Haishhh! Dah nampak sangat semakin akhir zaman, manusia semakin tak berperikemanusiaan dan kejam!

Terbaru, malang menimpa seorang budak lelaki berusia dua tahun yang maut selepas didera dan diliwat dengan kejam oleh bapak saudaranya sendiri.. Ini manusia bertopeng setan lah! Tergamak jantan tak guna tu aniaya anak saudaranya sendiri yer, bodoh betoiii!

Kejamnya tu bila lubang bontot mangsa dipercayai dicucuh dengan alat pemateri panas weiii! Kejadian tu berlaku di Kendiri, Jawa Timur pada Isnini lalu, mangsa meninggal dunia akibat kecederaan teruk di kepala selepas dicampak ke lantai sebanyak dua kali oleh Sentot Yuniarto, 30 ketika cuba meliwat mangsa..

Kalau korang nak tahu, jantan tak guna tu dikatakan melakukan perbuatan terkutuk tu sebanyak dua kali.. Perbuatannya terbongkar selepas bapak mangsa pergi mencari mangsa dan terkejut besar bila melihat mangsa dalam keadaan pengsan dan luka di mukannya..

Setelah di bawa ke hospital, doktor mengesahkan mangsa diliwat dan mempunyai lecuran parah di bahagian bontot.. Mangsa koma dan meninggal dunia keesokan harinya.. Polis berjaya memberkas jantan tak guna tu yang mengaku melakukan perbuatan keji tu!

Jantan tak guna tu mengaku dia meliwat mangsa ketika mangsa tak sedar diri selepas pengsan dicampak ke lantai.. Dia mengatakan dia mencampak mangsa ke lantai dan mencucuh bontot mangsa dengan alat pemateri panas tu kerana mangsa enggan diliwat..

Sebab dia melakukan perbuatan terkutuk terhadap mangsa kerana tertekan dengan isterinya dan jugak nafsunya tak dapat dipuaskan.. Alasan bodoh! Tertekan atau nafsu tak dapat dipuaskan ke, itu tak bermakna dia boleh aniaya anak saudaranya!

Hukuman paling setimpal atas perbuatan kejinya tu adalah hukuman mati atau buat jer macam mana dia buat kat mangsa! Dasar nafsu binatang punya orang! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top