0

Ish! Ish! Seorang budak berusia dalam lingkungan tiga tahun ke bawah dikesan sedang ‘mencabuli’ patung baju di pasaraya, baru-baru ni.. Cer korang lihat gambar di atas tu, baik punya budak tu menghisap ‘nenen’ patung tu.. Dia fikir ada susu agaknya yer! Hahahaha..

Alaahaii! Kalau dilihat dari reaksi mukanya tu macam orang kelaparan jer lah.. Miss rasa budak berbaju belang biru hitam tu lapar susu agaknya?? Si ibu tak ada kat depan mata nak minta, patung pun jadi lah.. Mana lah si ibunya pergi shopping sampai anak dah kelaparan macam tu sekali!

Tak pasal-pasal patung punya ‘nenen’ pulak dibedalnya.. Kasihan dan kelakar melihat gelagat budak tu! Kebetulan pulak patung tu diletakkan kat bawah dan lebih kurang tingginya jer, apalagi dibedal lah.. Hhahaha..

Apa-apa pun.., masa kecik memang lah nampak comel kalau buat macam tu, budak besar tu bukannya tahu apa-apa lagi.. Tapi bila dah besar tu cepat-cepat lah menghalang daripada melakukan perbuatan macam tu yer..

Bukannya apa, takut orang lain yang melihat akan buat macam-macam tanggapan negatif.. Contohnya tu mesti akan kata budak tu gatal lah, mak bapak tak ajar ke dan macam-macam lah lagi..

Mesti korang tak nak dengar semua tu, betul tak?? So, tolong awasi anak baik-baik yer.. Jangan biar dorang terlepas dari pengawasan korang.. Kalau tak, macam-macam boleh terjadi benda yang tak diingini.. MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top