0

Lagi anak derhaka dok maki hamun mak bapak sendiri kat laman sosial, nampaknya dah semakin melampau pulak budak mentah ni merebak yer.. Semakin kurang ajar dan tak ada hormat langsung pada mak bapak dorang!

Miss baca dorang punya status yang kononnya marahkan mak bapak dorang sampai menggelarkan macam-macam seperti babi, anjing dan sial tu pun, dah menyirap darah sampai ke otak! Rasa macam nak kaki-kaki kan dorang!

Macam minah kat atas tu, sedap mulut dia jer mengatakan mak bapak dia ‘sial’ yer! Hormat pada orang tua dah pergi mana yer?? Tak sedar ke siapa yang digelarkan ‘sial’ tu?? Gara-gara tak balik ke kampung jer, itu pun nak marah sampai gelar benda yang tak baik kat mak bapak dia.. Bodoh punya anak!

Mak bapak dia pun akan rasa ‘sial’ lah dapat anak jenis tak ada adab dan hormat macam dia! Haishhh! Tak tahu lah nak jadi apa dengan budak sekarang, adab dan hormat pada tua tu dah semakin teruk..

Mana tidaknya, sampaikan mak bapak dorang sendiri pun dorang boleh buat dan gelar macam-macam.. Apatah lagi orang lain pulak, betul tak?? Teruk betoiii!

Miss harap anak jenis tak sedar diri ni, sedar lah diri tu cepat-cepat dan mohon maaf kepada mak bapak masing-masing sebelum terlambat.. Jangan sampai dorang dah tak ada, nak menyesal pun dah tak ada guna lagi! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top