0

Inilah gambar selfie paling rare! Gara-gara nak mendapatkan gambar yang rare dan gempak, sampai sanggup baring atas lembu tu.. Dasyat betul minah kat atas tu, berani pulak dia naik atas lembu tu yer.. Buatnya lembu tu mengamuk, habis lunyai dikerjakan.. Menyesal tak sudah!

Betul lah orang kata, ‘kaki’ selfie ni sanggup melakukan apa saja untuk memuaskan hati dorang ketika bergambar.. Tak kira lah tempat atau sesuatu tu membahayakan dorang sekali pun, dorang bukannya pedulikan keselamatan..

Janji dapat pemandangan yang menarik dan boleh menarik perhatian orang lain bila dimuat naik di media sosial.. Betul tak??Tak menghairankan lah bila adanya kemalangan ngeri melibatkan ‘kaki’ selfie, lebih teruk tu sampai membawa maut gara-gara nak bergambar..

Korang lihat jer lah minah tu, baik punya dia baring atas lembu tu.. Kegilaan bodoh apalah yang cuba dia cetuskan yer?? Macam orang tak ada akal dok bergambar macam tu.. Dari mana lah dia dapat idea nak bergambar dengan lembu macam tu??

Agaknya nak kelainan daripada kebiasaan dibuat, tu sebab lah tercetus idea sengal tu noh.. Speechless! Agaknya lepas ni, haiwan mana pulak akan jadi ‘mangsa’ dia untuk selfie yer?? Haishhh! Macam-macam ragam orang sekarang ni, hanya mampu menggelengkan kepala jer lah melihat ragam dorang.. MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top