0

Orang ramai sibuk nak menyambut hari raya Aidilfitri dengan sibuk balik ke kampung halaman.. Pengacara dan pelakon Neelofa bakal menyambut hari raya di Thailand? Neelofa akan ke pulau peranginan Koh Samui, Thailand..

Lofa akan menyambut hari raya di Kelantan selepas pulang dari beraya di sana Lofa akan bercuti dengan kawan-kawan di Thailand.. Lofa akan berada di Koh Samui selama sembilan hari..

Dah terlalu lama tak mengambil masa untuk rehatkan diri dengan kesibukkan bekerja dari bulan Februari lalu.. Lofa akan ambil masa yang agak lama untuk bercuti bersama kawan-kawannya di hari raya Aidilfitri nanti..

Dah semakin berjaya dalam bidang perniagaan Lofa dah pun berjaya membeli rumahnya sendiri.. Kali ini, pertama kali Lofa akan beraya di rumah baru yang dibeli bersama kakaknya Noor Nabila..

Disebabkan beli rumah yang besar Lofa akan tinggal bersama dengan kakaknya.. Lofa dah pun sempat kemas rumah dan beli semua kelengkapan di rumah baru.. Bila salah seorang dari dorang ni  kahwin, masih belum ada perancangan untuk siapa yang akan duduk di rumah itu..

Jangan nanti kakak Neelofa kahwin dengan Sharnaaz Ahmad dan rumah yang sama-sama di beli oleh dorang ni dapat kat kakak Neelofa sudah la.. Seronok Sharnaaz ‘cuci kaki’ je masuk rumah baru..hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top