0


Patung seks bukan lah sesuatu yang asing lagi sekarang ni, lebih-lebih lagi di Jepun dan China.. Ramai lelaki kat sana dah taksub dan lebih suka hidup bersama dengan patung seks berbanding memilih perempuan asli sebagai pasangan hidup dorang..

Itulah yang dilakukan oleh seorang lelaki Jepun yang dikenali Senji Nakajima, 61 memilih patung seks sebagai peneman hidupnya.. Kalau korang nak tahu, Senji ni sebenarnya dah berkahwin pun..

Dia dah ada dua orang anak tapi sekarang ni hati dan perasaanya milik patung seks yang diberi nama Saori.. Patung di atas tu lah pasangan Senji, ‘sweet’ tak dorang?? Macam pinang dibelah ‘kapak’! Hahahah..

Macam lawak jer memilih patung sebagai teman hidup, sia-sia jer lah perempuan dicipta untuk dijadikan pasangan.. Senji ni pun dah ‘memulakan’ hidupnya dengan Saori dah lama, sejak enam tahun lalu lagi.. Nak tahu apa sebabnya??

Ini disebabkan dia bekerja jauh dari rumah, so dia menjadikan Saori sebagai kekasihnya bagi mengisi masa lapangnya termasuk lah tujuan seks sekali.. Nasib baik lah kat Malaysia tak ada jual patung seks ni yer.. Kalau tak, tak tahu lah apa akan jadi dengan dunia ni..

Senji mengatakan dia mempunyai ‘perasaan’ terhadap patung seks tu selepas bersama beberapa bulan dan melihat Saori bukan setakat patung semata-mata jer.. Dia anggap Saori tu macam manusia yang boleh berbicara dengan dia..

Tak boleh blah lagi tu, dia jugak mengatakan Saori tak pernah mengkhianati dan mengejar duit dia.. Dia dah penat dengan kehidupan rasional bersama manusia..

Alahaiii! Miss rasa lelaki ni dah gila agaknya yer?? Dia patut masuk ke hospital sakit mental lah.. Memang lah patung tu tak akan khianat dan mengejar duit dia sebab itu patung.. Benda tu bukannya bernyawa! Bengong betoiii!

Kononnya untuk membuktikan cintanya kepada Saori, Senji tak malu berdating dengan patung tu secara terbuka di tempat awam dengan menggunakan kerusi roda dan turut membelikan baju.. ‘Sweet’ sangat! Miss harap ‘pasangan’ tu bahagia sampai mati lah yer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top