0

Takde telur agaknya Lim Guan Eng ni... sudah buat salah tapi pengecut! Tak berani nak letak jawatan sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Kalau pemimpin lain bukan main lagi dia menjadi orang pertama yang desak suruh letak jawatan... kena batang hidung sendiri tahu pulak nak sorok kepala kura-kura tu.

Pengerusi MyPPP Perak Ong Chee Keng, mendesak Guan Eng supaya letak jawatan atau ambil cuti sehingga siasatan terhadap pertuduhan rasuah keatas dirinya selesai. Guan Eng patut bertindak seperti yang apa yang dikatakannya sebelum ini.

Bukan apa, DAP selalu sangat dok suruh orang lain letak jawatan setiap kali muncul kes yang melibatkan pemimpin Barisan Nasional (BN) tapi bila kena batang hidung DAP sendiri dorang buat keras kepala.

"DAP selalunya bila mereka buat tuduhan ke atas pemimpin BN yang kadang kala tiada bukti, tetap menyeru pemimpin berkenaan meletak jawatan sementara menunggu keputusan siasatan.

"Jadi (dalam kes Lim) DAP tidak bolehlah 'double standard' biarkan Lim pegang jawatan Ketua Menteri," katanya.

Kenapa Guan Eng takut sangat nak letak jawatan?? Pemimpin tak berkredibiliti macam Cina anti-Islam tu langsung tak layak nak memerintah bahkan nak memperjuangankan kebajikan terhadap rakyat.

DAP sepatutnya tidak mengamalkan sikap pilih kasih... bila kena pada BN bukan main lagi korang menghentam walaupun kes tersebut hanya fitnah. Tapi bila kena pemimpin dorang sendiri amboiii bukan main lagi nak bela walaupun ternyata salah.-TiraGomez/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top