0

Awat Miss A pula yang rasa loya tekak tengok adegan mesra ni..hahaha.. Uolls ada yang ikuti akaun Instagram milik pelakon baru Ruhainies? Baru-baru ini, Ruhainies ada memuatnaik video adegan mesra dengan seorang lelaki..

Adegan mesra itu dah buatkan ramai peminat lelaki Ruhainies yang cemburu.. Cemburu untuk berada di tempat ‘lelaki’ itu.. Dalam video itu menunjukkan Ruhinies tengah rakam video dalam kereta..

Tengah dok rakam video, ada seorang lelaki yang tiba-tiba datang cium pipi Ruhainies..Terkejut juga Miss A bila tengok adegan mesra itu, takkan kekasih Ruhainies yang cium pipi.. Tak tahu halal haram ke sampai berani cium pipi?

Sebenarnya lelaki yang cium pipi Ruhainies adalah adik lelaki Ruhainies.. Mesranya Ruhainies dengan adik lelaki.. Sampai boleh cium-cium pipi, adik-beradik pun agak-agak la nak mesra sampai macam itu sekali..

Kalau semua adik lelaki boleh buat macam itu kat kakak dorang, seronok la adik lelaki kat luar sana kalau ada kakak secantik Ruhainies.. Patut ramai jejaka kat luar sana yang cemburu dan teringin nak jadi adik lelaki Ruhainies..

Dah la ada kakak cantik, siap boleh cium-cium pula pipi kakak.. Bukan tak boleh nak mesra dan bermanja dengan adik-beradik sendiri, tapi jaga la sama batas-batas tu.. Ingat lelaki dengan kakak sendiri pun tak ada nafsu ke?

Tak pernah dengar kes adik lelaki rogol adik atau kakak dia sendiri? Kalau cari rasanya memang banyak dah keluar berita.. Tak nampak comel pun adegan cium-cium pipi dengan kakak, rasa geli lagi ada la Miss A rasa.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top