0


Nampaknya ‘drama’ perempuan simpanan dipukul dan dimalukan tanpa belas kasihan di hadapan khalayak ramai sudah tidak asing lagi di China.. Ada jer cerita ‘panas’ macam tu sering muncul menarik perhatian ramai.. Betul tak??

Begitu jugak lah dengan nasib seorang perempuan simpanan kat atas tu, dibelasah dan dipukul tanpa belas kasihan oleh dua orang wanita lain lagak macam gangster sambil disaksikan oleh orang ramai yang berada di tempat kejadian tu..

Korang lihat jer lah gambar di atas tu, sampai tertanggal baju dan baju dalam mangsa.. Separuh bogel dah ‘dikerjakan’! Miss difahamkan kejadian tu berlaku di Bozhou, wilayah Anhui, mangsa merupakan perempuan simpanan suami si penyerang..

Mangsa hanya mampu menangis dan melindung bahagian dadanya terdedah selepas pakaiannya direntap dan dicampak jauh oleh si penyerang.. Rata-rata netizen yang melihat kejadian tu menyampah dan sakit hati dengan tindakan melampau si  penyerang..

Hanya mampu menyampah jer lah.. Masa kejadian tu berlaku, tak ada seorang pun muncul datang meredakan pergaduhan tu.. Betul tak?? Miss tengok keadaan mangsa tu memang kasihan tapi dia sendiri cari masalah..

Untuk si penyerang tu kononnya marah sangat dengan mangsa, sepatutnya dia belasah suaminya sekali jer.. Hubungan tu tak akan terjalin kalau seorang jer bertepuk, betul tak?? MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top