0

Tuuu diaa baq hang!! ‘Panasnya’ gambar yang ditayangkan tanpa segan silu di laman sosial tu yer! Ini betul-betul tak ada malu punya orang! Selamba badak jer muat naik gambar tak senonoh macam tu..

Inilah yang dikatakan realiti anak muda zaman sekarang bercinta sampai sanggup mengenepikan halal dan haram dalam perhubungan.. Hanyut dengan 'dunia' ciptaan dorang sendiri!

Si perempuan rela jer si jantan memperlakukannya macam mana sekali pun, lepas tu bangga menayang aksi terlampau mesra mengalahkan pasangan yang dah berkahwin macam tu di laman sosial!

Begitu lah jugak lah dengan minah kat atas tu, tanpa segan silu menayang gambar ‘panas’ bersama pasangannya.. Miss tengok gambar tu pun rasa malu, malu kerana melihat perempuan sekarang dah tak ada malu nak tayang apa saja secara terbuka macam tu..

Baring atas riba pasangannya dah satu hal, lebih menjijikkan dan menyakitkan mata lagi tu bila melihat si lelaki sedang baik punya meraba te*** minah tu.. Minah tu pun bukan main suka lagi, siap mengambil gambar dan bangga muat naik gambar tak senonoh tu di laman sosialnya.. Bengong betoiii!

Lepas gambar tu menjadi viral, ada lah seorang gadis bertudung muncul mendakwa dia kawan kepada minah tu.. Dia mengatakan pasangan tu dah berkahwin dan ada ‘hak’ nak melakukan apa saja dorang suka.. Kononnya tu marahlah kawannya kena kutuk kaw-kaw oleh netizen  gara-gara gambar tu!

Itulah seorang kawan yang ‘baik’, sanggup melakukan apa saja demi kawannya.. Macam ni lah yer, kalau pasangan tu dah kahwin sekali pun tapi itu tidak bermakna dorang boleh muat naik gambar ‘mesra 18x’ macam tu sesuka hati jer.. Itu akan menimbulkan fitnah, betul tak??

Nak bermesra terlebih macam tu, antara dorang sudah lah.. Tak payah nak muat naik gambar ‘panas’ macam tu untuk tatapan orang ramai.. Ia akan menjatuh maruah dia dan pasangannya jer.. Lagi satu, menjijikkan dan sakit mata jer memandang gambar tu! Haishhh! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top