0

Penyanyi Shila Amzah yang sangat popular di negara China berbanding negara sendiri.. Memiliki suara yang sangat merdu memang tak di nafikan Shila dapat pergi ke tahap yang lebih jauh..

Antara dua nama penyanyi yang dah pun mengharumkan nama Malaysia di mata dunia adalah Shila dan juga Yuna.. Mungkin dah berjaya mencapai tahap yang diimpikan oleh Shila, Shila dan rasa selesa dan senang hati..

Kalau tengok Shila sekarang dah semakin berisi kan? Atau perkataan yang paling sedih didengar oleh seorang wanita bila di gelar gemuk.. Nampaknya bukan saja pelakon Almy Nadia di kritik gemuk..

Shila pun dah dikritik gemuk, tak didedahkan siapa yang dah mengkritik dirinya.. Shila dah tweet di akaun Twitternya rasa sedih bila dipanggil gemuk.. Sebenarnya Shila tak rasa dirinya dalam kategori gemuk..

Kalau nak bandingkan Shila dengan wanita kurus, dan Shila tak sama saiz dengan wanita kurus.. Tak bermakna Shila boleh dikategorikan sebagai gemuk.. Mungkin Shila rasa size yang Shila miliki sekarang adalah comel dan bukan gemuk..hehe

Miss A tengok sejak putus cinta dengan Sharnaaz Ahmad, memang tak dinafikan Shila alami perubahan berat badan yang sangat ketara dari di awal kemunculan Shila dalam industri.. Kalau uolls tak percaya boleh tengok balik filem yang Shila pernah berlakon dulu dengan Sharnaaz..

Bentuk badan Shila memang naik mendadak, biasalah wanita bila ditegur pasal berat badan bukan boleh terima kenyataan.. Almy Nadia dah bersalin seorang cahaya mata baru berat badan naik mendadak.. Shila frust putus cinta dengan Sharnaaz kot makan banyak?hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top