0


Patut laa banyak sangat kes-kes buang bayi sekarang ni.. Rupanya mak bapak pun terlampau manjakan sangat anak-anak sampai tak kisah anak-anak nak buat apa..

Sebagai seorang ibu bapa, macam ni ke cara yang betul untuk mendidik anak?

Mak bapak sekarang ni kann.., selamba je bagi ‘green light’ pada anak-anak untuk bercinta dan bermanja?

Bukan setakat bagi muka bila anak kena denda oleh cikgu di sekolah, tapi dalam bab bercinta pun mak bapak dah lebih gedik dari anak beb.. Apa kejadahnya semua ini??

Cuba korang tengok status wechat budak pompuan tu.., baru 8 hari je bercinta pastu dah kenalkan ‘kekasih’ pada maknya..

Yang paling gampangnya ialah, mak bukannya nak marah ke atau nasihat ke anak tu.., tapi siap bagi keizinan lagi untuk anaknya melakukan ‘maksiat’..

Mak budak tu siap bagi pesanan kat pakwe anak dara dia tauu.. Kononnya.., kalau anak dara dia yang sedang merenyam asam keping tu buat 'nakal'.., maka gigitlah hidungnya..

Tak ke macam lahanat je kann.. Dah alang-alang suruh gigit hidung anak dara dia tu, kenapa tak suruh je gigit semua satu badan makcik oiii?

Untung nasib boleh la makcik terima cucu awal walaupun sebelum anak pompuan tu dinikahkan... Apa ada hal kann.. Kata nak jadi liberal macam orang putihh..


Post a Comment

 
Top