0

Amboi adik ni tak padan dengan ‘bulat’ citarasa pun tinggi sungguh.. Miss A tak kisah sangat adik bulat pun, bulat itu comel..

Tapi, dah elok-elok comel macam ni perangai tu tak menggambarkan ‘kecomelan’ pulak dah..

Nak hina orang lain tu dah kenapa? Bila orang hina awek gemuk marah pula.. Ada ke patut budak ‘bulat’ ni hina lelaki kat luar sana naik kereta saga buruk..

Anak dara ni cakap kalau lelaki naik kereta saga buruk tak ada orang nak naik kereta buruk macam tu..

Kalau ada lelaki naik kereta saga buruk pun belum tentu nak ajak ko naik dik.. Inikan pula lelaki naik kereta mewah dan mahal tu, ada ke orang nak ajak ko naik..

Sanggup kerat jari kalau ada orang nak ajak ko naik kereta mewah dorang.. Hidup ni jangan nak berlagak sangat dan hina orang lain.. Bukan saja-saja dorang nak pakai kereta buruk..

Kalau lelaki kat luar sana semua kaya dorang pun tak nak pakai kereta buruk.. Ada leteww lelaki yang adik ni minat naik kereta saga buruk tak ajak dia naik kereta itu yang marah sangat lelaki naik saga..haha.. ~ MissA


Post a Comment

 
Top