0

Siapa kat sini peminat ‘putu bambu’?? Ramai diantara kita merupakan peminat putu bambu kerana keunikan rasa dan juga ciri-ciri tradisional kuih tersebut.

Tapi kann, bukan senang tau nak cari putu bambu yang betul-betul sedap ni.. Kadang-kadang tu terpaksa jalan jauh sikit untuk dapat yang berkualiti..

Kini tersebar didalam laman sosial berkenaan gambar sebuah gerai menjual putu bambu yang dicemari dengan pemandangan menyakitkan mata pelanggan..

Cuba bayangkan bila kita tengah baik punya makan.., tiba-tiba awek pakai baju sendat tayang pusat lalu..hahaha..

Dah la pakai baju ketat melekat,  tayang pulak nenen selambak dengan muka tak malu dan tanpa rasa bersalah... Macam manalah dia tergamak pakai macam tu ye? Sengaja nak publisiti murahan kottt...?

Yang jenis suka pakai ketayt melekat ni lah yang membuat kan kes kena rogol atau cabul dengan lelaki berleluasa..

Itu kira ok la dari kena rogol dengan warga asing di luar sama.. Bukannya apa beb.., wanita kalau keluar rumah sekarang ni sudah tak selamat..

Nak selamat macam mana kalau korang semua keluar rumah berpakaian macam tu?Jangankan kata orang, lembu pun boleh naik syeikh kalau terpandang

Memang pakai baju macam tu akan terdedah pada risiko kemungkinan dirogol atau di cabul..

Baju ketat kalah sarung nangka, lelaki warga sing mana yang tak naik nafsu..? Kalau kat tempat dorang, hanya pompuan murahan je kot yang pakai macam tu agaknya yee.

Itulah kannnn...lain kali kalau nak berpakaian, elok fikir habis-habis ye. Menutup aurat bukan sekadar menutup urat.. Nak pakai biar lah sempurna.


Post a Comment

 
Top