0

Lelaki-lelaki kat luar sana setuju ke dengan kenyataan sorang awek ni? Awek yang menggunakan nama Ct Norida ni dedahkan kebodohan lelaki akan terserlah bila jumpa perempuan cantik seperti dia..haha..

Cantik ke sangat ke ko ni Norida? Macam mana pula ko boleh tengok orang lelaki tu bodoh bila jumpa perempuan cantik? Miss A rasa Norida ni bukan cantik tapi sebenarnya perasaan cantik..

Bila lelaki kat luar sana tak mengorat marah semua lelaki dan cakap dorang bodoh.. Selalu pompuan cantik tak akan mengaku dia cantik.. Pompuan tak cantik je yang mengaku diri tu cantik..haha

Kalau marah pun dengan lelaki lain jangan la sampai nak bodohkan semua lelaki kat luar sana.. Nanti dengan lelaki juga yang ko nak kawen dik oit.. Ke sebab lelaki bodoh ko nak bercinta dengan ‘asam keping’ jugak?

Kalau lelaki kat luar sana rasa nak maki awek ni secara berjemaah boleh la korang cari akaun Facebook awek ni.. Nak popular kita bagi dia popular, tak pasal-pasal kena maki ko Norida.. Mulut tu jangan la longkang sangat kutuk orang.. ~ MissA


Post a Comment

 
Top