0

Nama pengacara, penyanyi dan DJ radio Hani Farhana Mohd Hatim atau lebih dikenali dengan Hunny Madu bukan lah satu nama asing lagi dalam industri hiburan..

Bakat Hunny bukan takat menjadi pengacara, penyanyi dan DJ jer, malah sebelum ni pernah jugak Miss tengok dia berlakon dalam sebuah drama..

Tapi lepas tu, Miss dah tak pernah nampak Hunny berlakon lagi.. Maybe bakatnya lebih kepada pengacara dan DJ radio..

Miss sebenarnya bukannya nak menceritakan pasal kerjaya seninya pun, cuma Miss tertarik dengan penampilan yang sering ditonjol Hunny..

Miss tengok style Hunny boleh tahan jugak, sentiasa mengikut perkembangan fesyen semasa..

Walaupun dia sudah bergelar seorang ibu! Penampilan yang sering ditonjol seperti orang muda yang masih bujang, u’olls tengok jer lah gambarnya ni..

Amboii Hunny, bukan main lagi dia menayang paha putih gebunya yer.. Baik punya Hunny ‘belanja’ untuk peminatnya kan??

‘Baik hati’ betoi Hunny! Bahagian atas tertutup elok jer, tapi bahagian bawah pulak jarang nak mampos!

Kalau bahagian jarang takat bahagian betisnya, tak apa lah jugak.. Ini tidak, sampai ke pahanya jarang..

Jenuh lah si suami nak menanggung dosa si isteri yang jenis suka menayang aurat secara percuma macam ni noh! Huhuhu.. ~ Misshana


Post a Comment

 
Top