0

Punyalah banyak jantan melayu dan indonesia dalam negara, jantan Nepal jugak yang jadi pilihan minah Indonesia nih.. Pastu kantoi pulak masa tengah baik punya beromen dalam bilik di rumah sewa Nepal tu...

Hasil dari aduan orang ramai, rumah sewa mat Nepal tu diserbu dan couple berkenaan kena cekup semasa baru bersedap-sedap dalam bilik.. Sehelai kain pun takde masa dorang kantoi tu beb..

Tambah memalukan, si penguatkuasa yang bertugas untuk serbu rumah sewa Nepal tu pulak rakam video sebagai bahan bukti.. Habis laa viral muka couple tu seantero duia siber kann..

Yang lawaknya.., bila minah Indonesia tu nak pakai baju, semua yang ada disitu tak benarkan.. Ehh.., dorang ni lain macam je kann.. Mesti dorang dan naik syok tengok minah tu berbogel.. Yang si Nepal tu menggigil je kat hujung bilik sebab takut kena belasah..

Dalam bab ni kita tak berapa setujulah kann.. Dah tangkap perbuatan maksiat tu kira bagus dahh.. Tapi jangan laa sampai dorang nak pakai baju pun tak dibenarkann.. Rakam tu sikit-sikit jadi lahhh.. Takkan nak buat video 'blue' pulak kat situ..

Yang si Nepal tu pulak kenapa dibiarkan macam tu je? Kenapa tak pegi belasah je sampai suku nyawa? Biar dorang tu sedar sikit diri bila berada di negeri orang.. Oooo..., pantang nampak awek cantik je terus niat lari ke lain kannn... Cehhh..



Post a Comment

 
Top