0

Masa bercinta bukan main sweet dan indah semuanya kann.. Pijak semut pun tak mati sebab nak tunjuk lemah lembut bagai..

Tapi makin hampir hari nak kahwin, mulalah perangai sebenar terkeluar.. Nasib baik keluar sebelum kahwin beb, kalau lepas kahwin memang merana lah kann...

Inilah yang jadi pada sorang budak perempuan melayu apabila menerima nasib malang dibelasah tunang sendiri sampai lebam teruk dimata kanannya.

Jantan macam ni tak patut buat laki beb.. Belum jadi bini dah suka-suka pukul macam orang tak ada akal..

Cuba bayangkan kalau dah jadi bini yang sah.., maunya hari-hari pompuan tu kena belasah pantang ada buat salah..

Belasah tu bukannya sikit-sikit pulak tu.. Baru bertunang pun dah kena sampai lebam mata.., rasanya kalau dah kawin nanti confirm berdarah tu perkara biasa..

So.., sapa yang kenal jantan tak guna tu, boleh la contact abang kepada gadis tu ye... Biar dia kena buku dengan ruas.


Post a Comment

 
Top