0

Tak habis lagi pasal netizen nak sindir pihak JAKIM.. Ingatkan dah senyap rupanya ada lagi yang dok berbunyi..

Kalau berbunyi menyindir tak melibatkan agama Islam mungkin boleh dibuat bahan lawak, kalau dah sampai mempermainkan agama Islam terserlah kebodohan ko brader..

Isu status halal di restoran Auntie Anne’s dipersenda sebab salah satu nama makanan iaitu ‘Pretsel Dog’ itu perlu ditukar sebab ada 'dog'..

Terbaru, ada sorang brader ni mungkin nak menarik perhatian ramai dengan tweet status acah-acah nak sindir pihak JAKIM..

Tapi, cara brader ni memang tak kena, bukan dapat pujian dan sokongan orang ramai.. Lelaki ni pulak tak pasal-pasal dah kena kecam dengan netizen..

Nak popular jangan tunjuk sangat kebodohan, simpan sikit kat anak cucu.. Banyak-banyak lawak ko boleh buat, yang ko nak mainkan perkara berkaitan agama Islam dah kenapa bro?

Bila bangsa Melayu dan beragama Islam sendiri dah menghina agama sendiri.. Tak boleh nak sembahyang sebab dalam sembahyang ada takbir ‘bir’..

Cukup-cukup la tu nak menyindir pihak JAKIM, korang semua tu macam tak pernah buat silap.. Sikit saja silap semua nak menyindir..

Post a Comment

 
Top