0





Dah ada yang halal untuk disentuh, masih juga nak juga cari yang haram untuk melempiaskan nafsu..

Kalau nak melampias nafsu ‘binatang’ tak menyusahkan orang lain tu tak kisah lah beb.., tapi ini disebabkan nafsu binatang si suami, penyakit pula merebak pada anak bini yang tak bersalah..

Inilah yang dikatakan syaitan bertopengkan manusia.. Depan bukan main tunjuk alim sembahyang lima waktu tak pernah tinggal.., tapi di belakang isteri rupanya suami ni kaki perempuan..

Dah tahu perangai tu sangap ketagih langgan pelacur, bukan nak r.eti pakai ‘perlindungan’.. Baghal punya orang!!

Disebabkan tak pakai ‘pelindungan’ setiap kali lakukan hubungan intim dengan pelacur.., lelaki ini dah pun terkena penyakit HIV..

Malangnya, yang turut terkesan adalah anak dan isteri sendiri yang tak berdosa di rumah..

Isteri lelaki tu dah pun disahkan postitif HIV berpunca dari berjangkit dengan suami tak guna..

Kesian betull... Dah la tengah sarat hamil, doktor pulak beri saranan untuk gugurkan kandungan kerana takut anak dalam perut akan terkena HIV jugak..

Kalau korang nak tahu, anak dalam perut isteri tu bukan kecik lagi, bayi dah pun boleh bergerak-gerak.. Hati seorang ibu mana sanggup nak gugurkan kandungan sendiri..

Lelaki macam ni patut digantung sampai mati beb.. Hidupnya tak lain dari menyusahkan orang lain.

Kalau dah tahu nafsu binatang.. Tak payah gatal nak kahwin.. Pergi berseronok ‘beromen’ dengan pelacur tu, tak payah menyusahkan anak bini..


Post a Comment

 
Top